Followers

Tuesday, December 10, 2019

BBM3410Satu2019: Instagram Minggu 9 Satu

Assalamualaikum,
Post kali ini adalah sambungan kepada post sebelum ini. Seperti biasa, Prof. Dr. Normaliza memberikan kami tugas untuk memuat naik gambar di Instagram. Pada minggu 9 Prof. menyuruh kami memuat naik dua jenis gambar iaitu 'keredhaan' dan 'ketenangan'. Gambar 'keredhaan' telah saya muat naik pada post sebelum ini, dan kali ini saya ingin kongsikan tentang gambar yang menunjukkan situasi 'ketenangan'. 

Ketenangan itu sangat subjektif dan bagi saya tenang itu sangat banyak besar maknanya. Saya memilih gambar saya sedang menyertai aktiviti "hiking". Bagi saya, aktiviti ini sangat bagus dan memberikan ketenangan kepada sesiapa sahaja yang menyertainya. Selain itu, saya juga dapat melihat ciptaan Allah yang sangat indah. Alhamdulillah. Post ini juga mendapat like dan komen daripada Prof. Dr. Normaliza dan Dr. Alia roslan. Terima kasih sebab sudi singgah di Instagram saya. Hehehe...

.







No comments:

Post a Comment