Followers

Monday, September 16, 2019

BBM3410Satu2019: DIRI

Nama saya Muhammad Irshad bin A.Aziz. Saya berasal dari negeri Terengganu. Saya dilahirkan di Hospital Dungun, Terengganu pada 21 Oktober 1996. Saya mempunyai tujuh orang adik beradik dan saya merupakan anak yang keempat. Saya dikurniakan tiga orang abang dan dua orang adik lelaki dan seorang adik perempuan. Ayah saya merupakan seorang guru dan mengajar di sebuah sekolah rendah di daerah Dungun. Ayah saya mengajar mata pelajaran Bahasa Melayu. Seterusnya, ibu saya juga merupakan seorang guru di sekolah menengah dan mengajar subjek Pendidikan Agama Islam dan Bahasa Arab. Aspek pendidikan menjadi satu keutamaan dalam keluarga saya. Saya dibesarkan dalam suasana keluarga yang sangat harmoni dan mendapat kasih sayang serta keperluan harian yang mencukupi.


No comments:

Post a Comment